Тренінг

Тренінг "Інструменти маркетингу та продажів" з точки зору психології

10 листопада 2020 року вчерговий раз пройшла зустріч представників соціально-відповідального бізнесу. Цього разу темою зустрічі став тренінг “Інструменти продажів та маркетингу з точки зору психології.Проводила тренінг досвідчена психологиня, НЛП-тренерка Евгенія Бардіна.За 8 годин слухачі встигли пропрацювати такі теми: типи клієнтів та як їх визначати за зовнішними ознаками; створення індивудальної пропозиції в залежності від типу клієнта; реклама та слогани під цільову авдиторію; стратегія взаємодії з різними типами клієнтів.

Підтримка соціально-відповідального бізнеса в рамках протидії наслідкам пандемії COVID-19стала частиною реалізуємого проєкта “Розвиток демократичних процесів у місті Миколаєві”, якій впроваджується за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Зміст опублікованих матеріалів не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.